• Πιπίλες σιλικόνης ειδικά σχεδιασμένες ώστε να μην εμποδίζουν τη σωστή ανάπτυξη των δοντιών.
• Το 97% των μαμάδων τις συστήνουν για σίγουρη αποδοχή από τα μωράκια.
• Χωρίς BPA.
Οι πιπίλες Tommee Tippee έχουν παρόμοιο σχεδιασμό με τις θηλές των βραβευμένων μπιμπερό μας, οπότε το μωρό σας θα τις λατρέψει.
CLOSER TO NATURE ΠΙΠΙΛΕΣ
Οι μαμάδες ξέρουν ότι δεν υπάρχει τίποτα πιο υπέροχο από ένα ήρεμο και χαρούμενο μωρό.
Γι’ αυτό το λόγο αναπτύξαμε μια νέα, πλήρη σειρά από πιπίλες, εγκεκριμένες από τα ίδια τα μωρά.
Η συμμετρική ορθοδοντική θηλή είναι ειδικά σχεδιασμένη για τη μέγιστη αποδοχή από το μωρό, ενώ σε ανεξάρτητες δοκιμές παρατηρήθηκε ότι τα περισσότερα μωρά αποδέχονται τις νέες πιπίλες από την πρώτη κιόλας δοκιμή*.
* Το 68% των μωρών αποδέχτηκε τη νέα πιπίλα από την πρώτη φορά, σε σύγκριση με το μόλις 43% των μωρών που είχαν αποδεχτεί τα προηγούμενα σχέδια Closer to Nature – συμπέρασμα από ανεξάρτητη δοκιμή προϊόντων που διεξήγαγε η Swift research τον Φεβρουάριο του 2013 στο Ηνωμένο Βασίλειο, σε 112 μητέρες και τα μωρά τους.
**Τα σχέδια είναι ενδεικτικά και ενδέχεται να αλλάξουν.
Βάρος: 0.25 kg
Περιγραφή
• Πιπίλες σιλικόνης ειδικά σχεδιασμένες ώστε να μην εμποδίζουν τη σωστή ανάπτυξη των δοντιών.
• Το 97% των μαμάδων τις συστήνουν για σίγουρη αποδοχή από τα μωράκια.
• Χωρίς BPA.
Οι πιπίλες Tommee Tippee έχουν παρόμοιο σχεδιασμό με τις θηλές των βραβευμένων μπιμπερό μας, οπότε το μωρό σας θα τις λατρέψει.
CLOSER TO NATURE ΠΙΠΙΛΕΣ
Οι μαμάδες ξέρουν ότι δεν υπάρχει τίποτα πιο υπέροχο από ένα ήρεμο και χαρούμενο μωρό.
Γι’ αυτό το λόγο αναπτύξαμε μια νέα, πλήρη σειρά από πιπίλες, εγκεκριμένες από τα ίδια τα μωρά.
Η συμμετρική ορθοδοντική θηλή είναι ειδικά σχεδιασμένη για τη μέγιστη αποδοχή από το μωρό, ενώ σε ανεξάρτητες δοκιμές παρατηρήθηκε ότι τα περισσότερα μωρά αποδέχονται τις νέες πιπίλες από την πρώτη κιόλας δοκιμή*.
* Το 68% των μωρών αποδέχτηκε τη νέα πιπίλα από την πρώτη φορά, σε σύγκριση με το μόλις 43% των μωρών που είχαν αποδεχτεί τα προηγούμενα σχέδια Closer to Nature – συμπέρασμα από ανεξάρτητη δοκιμή προϊόντων που διεξήγαγε η Swift research τον Φεβρουάριο του 2013 στο Ηνωμένο Βασίλειο, σε 112 μητέρες και τα μωρά τους.
**Τα σχέδια είναι ενδεικτικά και ενδέχεται να αλλάξουν.