Το M2 Basic Πιεσόμετρο Μπράτσου της Omron μετράει την αρτηριακή πίεση και διαθέτει τεχνολογία ανίχνευσης αρρυθμίας.
Βασικά χαρακτηριστικά
• Κλινικώς πιστοποιημένο από την Ευρωπαϊκή Εταιρεία Υπέρτασης.
• Εύκολη χρήση με ένα κουμπί μόνο.
• Με περιβραχιόνιο Easy (μεσαίου μεγέθους 22-32εκ.) για εύκολη και άνετη μέτρηση.
• Με οδηγό στην οθόνη για τη σωστή τοποθέτηση της περιχειρίδας.
• Μνήμη της τελευταίας μέτρησης.
• Μπαταρίας και ρεύματος.
• Με Ελληνικές οδηγίες χρήσης.
Όροι Επιστροφής
1)Διαχείριση προϊόντων εφόσον πληρείται η εγγύηση.
Εάν κάποιο ηλεκτρικό προϊόν παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα στην λειτουργία του και ισχύει η εγγύηση της Εταιρίας.
Βήμα πρώτο:
Ενημερώστε μας άμεσα για το πρόβλημα του προϊόντος, είτε τηλεφωνικώς στο 210-9310290, είτε με email στο info@radixpharmacy.gr .
Βήμα δεύτερο:
Θα πρέπει να επιστραφεί το προϊόν σε εμάς με έξοδα δικά σας και επισυναπτόμενη την απόδειξη αγοράς του προϊόντος. Έπειτα εμείς αναλαμβάνουμε την αποστολή του στην εταιρία για έλεγχο και επισκευή ή αντικατάσταση όπου είναι απαραίτητο και σας το επιστρέφουμε στην πόρτα σας με δικά μας έξοδα.
2)Διαχείριση προϊόντων εφόσον δεν πληρείται η εγγύηση.
Εάν το προϊόν δεν πληρεί τους όρους εγγύησης δεν υποστηρίζεται service.
Βάρος: 1.80 kg
Περιγραφή
Το M2 Basic Πιεσόμετρο Μπράτσου της Omron μετράει την αρτηριακή πίεση και διαθέτει τεχνολογία ανίχνευσης αρρυθμίας.
Βασικά χαρακτηριστικά
• Κλινικώς πιστοποιημένο από την Ευρωπαϊκή Εταιρεία Υπέρτασης.
• Εύκολη χρήση με ένα κουμπί μόνο.
• Με περιβραχιόνιο Easy (μεσαίου μεγέθους 22-32εκ.) για εύκολη και άνετη μέτρηση.
• Με οδηγό στην οθόνη για τη σωστή τοποθέτηση της περιχειρίδας.
• Μνήμη της τελευταίας μέτρησης.
• Μπαταρίας και ρεύματος.
• Με Ελληνικές οδηγίες χρήσης.
Όροι Επιστροφής
1)Διαχείριση προϊόντων εφόσον πληρείται η εγγύηση.
Εάν κάποιο ηλεκτρικό προϊόν παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα στην λειτουργία του και ισχύει η εγγύηση της Εταιρίας.
Βήμα πρώτο:
Ενημερώστε μας άμεσα για το πρόβλημα του προϊόντος, είτε τηλεφωνικώς στο 210-9310290, είτε με email στο info@radixpharmacy.gr .
Βήμα δεύτερο:
Θα πρέπει να επιστραφεί το προϊόν σε εμάς με έξοδα δικά σας και επισυναπτόμενη την απόδειξη αγοράς του προϊόντος. Έπειτα εμείς αναλαμβάνουμε την αποστολή του στην εταιρία για έλεγχο και επισκευή ή αντικατάσταση όπου είναι απαραίτητο και σας το επιστρέφουμε στην πόρτα σας με δικά μας έξοδα.
2)Διαχείριση προϊόντων εφόσον δεν πληρείται η εγγύηση.
Εάν το προϊόν δεν πληρεί τους όρους εγγύησης δεν υποστηρίζεται service.