Beurer BY 11
• Ψηφιακό θερμόμετρο πυρετού EXPRESS
• Έξτρα γρήγορη μέτρηση σε περίπου 10 δευτερόλεπτα
• Εύκαμπτη άκρη μέτρησης
• Χωρίς γυαλί και υδράργυρο
• 1 χώρος μνήμης
• Ένδειξη ° C και ° F
• Ηχητικό σήμα στο τέλος της μέτρησης
• Εξαιρετικά μεγάλη οθόνη
• Αδιάβροχο
• Δυνατότητα αποστείρωσης
• Με θήκη αποθήκευσης
• Ιατρικό προϊόν
• Αυτόματη απενεργοποίηση
Όροι Επιστροφής
1)Διαχείριση προϊόντων εφόσον πληρείται η εγγύηση.
Εάν κάποιο ηλεκτρικό προϊόν παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα στην λειτουργία του και ισχύει η εγγύηση της Εταιρίας.
Βήμα πρώτο:
Ενημερώστε μας άμεσα για το πρόβλημα του προϊόντος, είτε τηλεφωνικώς στο 210-9310290, είτε με email στο info@radixpharmacy.gr .
Βήμα δεύτερο:
Θα πρέπει να επιστραφεί το προϊόν σε εμάς με έξοδα δικά σας και επισυναπτόμενη την απόδειξη αγοράς του προϊόντος. Έπειτα εμείς αναλαμβάνουμε την αποστολή του στην εταιρία για έλεγχο και επισκευή ή αντικατάσταση όπου είναι απαραίτητο και σας το επιστρέφουμε στην πόρτα σας με δικά μας έξοδα.
2)Διαχείριση προϊόντων εφόσον δεν πληρείται η εγγύηση.
Εάν το προϊόν δεν πληρεί τους όρους εγγύησης δεν υποστηρίζεται service.
Βάρος: 0.20 kg
Περιγραφή
Beurer BY 11
• Ψηφιακό θερμόμετρο πυρετού EXPRESS
• Έξτρα γρήγορη μέτρηση σε περίπου 10 δευτερόλεπτα
• Εύκαμπτη άκρη μέτρησης
• Χωρίς γυαλί και υδράργυρο
• 1 χώρος μνήμης
• Ένδειξη ° C και ° F
• Ηχητικό σήμα στο τέλος της μέτρησης
• Εξαιρετικά μεγάλη οθόνη
• Αδιάβροχο
• Δυνατότητα αποστείρωσης
• Με θήκη αποθήκευσης
• Ιατρικό προϊόν
• Αυτόματη απενεργοποίηση
Όροι Επιστροφής
1)Διαχείριση προϊόντων εφόσον πληρείται η εγγύηση.
Εάν κάποιο ηλεκτρικό προϊόν παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα στην λειτουργία του και ισχύει η εγγύηση της Εταιρίας.
Βήμα πρώτο:
Ενημερώστε μας άμεσα για το πρόβλημα του προϊόντος, είτε τηλεφωνικώς στο 210-9310290, είτε με email στο info@radixpharmacy.gr .
Βήμα δεύτερο:
Θα πρέπει να επιστραφεί το προϊόν σε εμάς με έξοδα δικά σας και επισυναπτόμενη την απόδειξη αγοράς του προϊόντος. Έπειτα εμείς αναλαμβάνουμε την αποστολή του στην εταιρία για έλεγχο και επισκευή ή αντικατάσταση όπου είναι απαραίτητο και σας το επιστρέφουμε στην πόρτα σας με δικά μας έξοδα.
2)Διαχείριση προϊόντων εφόσον δεν πληρείται η εγγύηση.
Εάν το προϊόν δεν πληρεί τους όρους εγγύησης δεν υποστηρίζεται service.